Kalendarz trójdzielny – co trzeba wiedzieć?

Kalendarze ścienne spełniają wiele funkcji. Stanowią ciekawą dekorację pomieszczenia, która przyciąga wzrok ładnym wykonaniem oraz intrygującą kolorystyką. Pełnią także swoją elementarną funkcję, czyli pozwalają kontrolować upływający czas i go organizować, przygotowując różnorodne wydarzenia z wyprzedzeniem.

Są także popularnym narzędziem reklamy, które bajecznie skutecznie odgrywa swoją rolę, każdego dnia przypominając o naszej firmie w biurze klienta. Jaki kalendarz wybrać? To bez wątpienia zależy, od naszych preferencji. W realizacji celów marketingowych najlepiej sprawdzają kalendarze trójdzielne. Są to kalendarze składane, które składają się z powierzchni przeznaczonej na nadruk oraz trzech kalendariów, które zawierają miesiąc aktualny oraz poprzedni i przyszły. Część górna przeznaczona na przekaz graficzny daje możliwość na umieszczenie dowolnej treści reklamowej. Najczęściej są to podstawowe informacje o firmie, tj.: zakres działalności, dane kontaktowe, czy informacje zachęcające do skorzystania z usług. Jak się okazuje, kalendarz trójdzielny dla firm jest realnie efektywnym sposobem, aby przypominać o sobie klientom. Zwłaszcza, że stanowi formę upominku, czyli wpływa na budowanie trwałej relacji z klientem. Jeśli już zdecydowaliśmy się na kalendarz trójdzielny, warto przemyśleć, co chcemy umieścić w części przeznaczonej na przekaz graficzny. Mogą to być przykładowo kalendarze trójdzielne z zdjęciami obrazującymi nasz zespół albo zakład pracy. Często umieszcza się też zdjęcia towarów. Możemy wybrać dowolne ilustracje, warto jednak zadbać, ażeby oddawały charakter naszego biznesu i spotkały się z pozytywnym odbiorem. Ciekawym rozstrzygnięciem jest także umieszczanie grafiki nawiązującej do naszej działalności. To nie za każdym razem muszą być zdjęcia. Bardzo ważne, żeby w odbiorcach wywoływały jedynie pozytywne emocje.
Zobacz także: https://www.whiteart.pl/kalendarze-trojdzielne