Akustyka w biurze jest bardzo ważna i przekonuje się o tym na 100 procent właściwie każdy, komu przyszło pracować kiedyś w hałaśliwym biurze. Im więcej osó b znajduje się na dokładnie sprecyzowanej przestrzeni, tym znacznie trudniej tam o spokój i koncentrację. Dlatego też często w biurach aranżuje się specjalne pokoje ciszy, do których można się udać, ażeby utworzyć rozmowę telefoniczną. Jeśli nie da się takiego pokoju zaaranżować, gdyż warunki lokalowe na to nie pozwalają, to wykorzystuje się akustyczne budki. Najlepiej postawić je w miejscu mocno oddalonym od pracowników biura, żeby a dodatkowo wygłuszyć wnętrze. Na prawdę bardzo często natomiast budki stoją w centralnym miejscu, dzięki czemu można do nich łatwo trafić i każdy w biurze zaraz widzi, gdzie znajduje się miejsce, w którym można przeprowadzić spokojną rozmowę na osobności. W takiej budce można prowadzić zarówno rozmowę telefoniczną, jak i wideo rozmowę i oba te opcje na pewno będą z całą pewnością bardziej wygodne niż w hałaśliwych ustaleniach.
Zobacz również: budka akustyczna do biura.