Pod tym względem za sprawdzony i skuteczny sposób powinno się uznać gadżety reklamowe, np tj. kalendarz z nadrukiem, który zawiera logotyp firmy oraz dodatkowe treści reklamowe. Jest to bez wątpienia skuteczny nośnik treści, które promują firmę, a co najistotniejsze robią to przez cały rok. Kalendarze książkowe z nadrukiem Na wstępie należy zaznaczyć, że kalendarze książkowe dostępne są w różnych wariantach, jak też formatach. Jednym z najpopularniejszych jest kalendarz książkowy tygodniowy w schemacie A4. Jest to terminarz wraz z notesem, który umożliwia na sporządzanie notatek w czasie szkoleń czy konferencji. W związku z tym kalendarz z nadrukiem w tej wersji idealnie nadaje się na upominek nie tylko i wyłącznie dla pracowników firmy, niemniej jednak także dla partnerów biznesowych a także klientów. Warto wspomnieć jednakże, że kalendarz książkowy pełniący funkcję gadżetu reklamowego musi być szczegółowo wykończony, tak ażeby jak najlepiej zaświadczał o naszej firmie. O ile więc już zdecydowaliśmy, że kalendarz książkowy z własnym nadrukiem będzie promował naszą firmę, zadbajmy o to, aby jego wykończenie pozostawało bez zarzutu. Warto zatem na okładkę wybrać materiały wysokiej jakości, tj. skóra, na której logotyp może być tłoczony lub grawerowany, co zapewnia interesujący efekt wizualny, który ze stuprocentową pewnością wzbudzi zachwyt. Warto dodać również, że kalendarz z nadrukiem możemy uzupełnić dodatkowymi treściami reklamowymi, które mogą być umieszczone w środku kalendarza.
Zobacz więcej: zerknij na kalendarz książkowy z własnym nadrukiem